Konflikty w pracy

Konflikty w pracy: co robić?⁉️
💁 Konflikty w pracy są niezwykle powszechne. Nie ma idealnych zespołów - nawet najbardziej przyjaźni pracownicy mogą mieć nieporozumienia zawodowe lub osobiste.
💁Znaleźliśmy dla Ciebie 6 zaleceń Rodiona Czepalowa, konsultanta psychologa w centrum trenerskim Nekrizis
1️⃣Najważniejsze, żeby nie angażować się emocjonalnie w kłótnię. Nie podnoś głosu, nawet jeśli na Ciebie krzyczą.
2️⃣Spróbuj uporządkować informacje: jakie są strony konfliktu i jakie są ich pozycji, czego chce każdy uczestnik.
3️⃣Pomóż ludziom racjonalnie sformułować ich wymagania, jeśli nie mogą.
4️⃣Pomóż opracować kilka racjonalnych rozwiązań konfliktu i zaproponuj je do dyskusji.
5️⃣Ustal zasady dyskusji: czas, sposób (pisemnie, ustnie).
6️⃣Dowiedz się, kto będzie arbitrem, sędzią (na przykład Wasz szef).
Jeśli powstał spór pracowniczy, należy go rozwiązać racjonalnie, z jasnym określeniem pozycji, możliwości i życzeń.
☝Najważniejsze w tym momencie jest myślenie o swoim zdrowiu, każdy stres ma szkodliwy wpływ na nasz organizm. Dlatego myśl więcej o sobie.
😊Twój Nuga PL🇵🇱
Konflikty
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież


Nuga Best

Ciągle prowadzimy badania, aby być odpowiedzią na najnowsze tendencje oraz potrzeby Klientów, pozostając na bieżąco z ciągle zmieniającą się branżą urządzeń medycznych.

Nuga Best Polska

W poszukiwaniu google optymalizacja strony seo-web.com.pl