Ile potrzebujesz snu?

😴☝️Dobrze nam znane: „śpij osiem godzin”...☝️😴

 
Często słyszymy, że musisz spać😴 osiem godzin dziennie. Takie jest zalecenie krajowych organizacji zdrowia na całym świecie, od brytyjskiej NHS po amerykańską National Sleep Foundation. Ale skąd właściwie wzięła się ta rada?
 
Badania przeprowadzone w różnych krajach w celu ustalenia, jak często choroby dotykają różne grupy ludności, prowadzą do tego samego wniosku: ludzie cierpiący na brak🤷‍♀️ snu, i również te które, na przykład osoby śpią za dużo, są bardziej podatne na wiele chorób i żyją średnio krócej ...
 
Co dzieje się z twoim ciałem, gdy nie śpisz wystarczająco długo?
 
Brak snu może prowadzić do wielu dolegliwości zdrowotnych.🤧😷
Wyniki 153 badań z udziałem ponad pięciu milionów ludzi wyraźnie łączy brak snu z cukrzycą, wysokim ciśnieniem krwi, chorobami serca, chorobą wieńcową i otyłością.
 
❗️Każda osoba może niezależnie określić jakość snu w zależności od swojego samopoczucia. A jeśli sen w nocy jest wystarczający, sen w ciągu dnia nie powinien się zdażać. Tylko dla dzieci. Ale nieodparta senność w ciągu dnia sugeruje, że dana osoba ma jakieś zaburzenia w ciele lub brak snu w nocy.
 
❗️Głównym warunkiem dobrego snu jest jego ciągłość. To właśnie ten rodzaj snu zapewnia naszemu mózgowi optymalne warunki do przetwarzania informacji zgromadzonych w ciągu poprzedniego dnia.
 
❗️ Musisz być w stanie iść spać na czas, pomimo prac domowych lub rozrywki. A nawyk chodzenia do łóżka i wstawania o tej samej porze ma bardzo korzystny wpływ na zdrowie.
 
Cyfrowy detoks
 
❗️Niebieskie światło emitowane przez urządzenia elektroniczne sprawia, że mniej chcemy spać. A sama czynność - rozmowa z przyjaciółmi lub oglądanie telewizji - pobudza nasz mózg, gdy musi się zrelaksować.
 
❗️Eksperci zalecają praktykowanie „cyfrowego detoksu” - wyłączanie urządzeń elektronicznych na 90 minut przed pójściem do łóżka.
 
Wieczorem należy unikać pracy, która jest bardzo emocjonalna, odkładać kłótnie, oglądać emocjonujące programy telewizyjne do rana. Nie jedz ciężkiego i obfitego jedzenia, nie spożywaj napojów zawierających kofeinę (kawa, herbata, Coca-Cola). Sen powinien być poprzedzony spokojnym otoczeniem.
 
Podsumowywując, nasz organizm potrzebuje snu, aby zachować zdrowie i młodość.
 
W kolejnym poście podzielimy się z Wami super wiedzą o skutecznym sprzęcie Nuga Best, dzięki któremu wielu naszych gości zaczęło lepiej spać i odzyskiwać utracone siły.💪
 
Bądź zdrowy i młody z Nuga Best ❤️
 nugabest

Nuga Best

Ciągle prowadzimy badania, aby być odpowiedzią na najnowsze tendencje oraz potrzeby Klientów, pozostając na bieżąco z ciągle zmieniającą się branżą urządzeń medycznych.

Nuga Best Polska