• Start
  • Kalendarz
  • 5 SPOSOBÓW KTÓRE POMOGĄ RODZICOM W WALCE ZE STAROŚCIĄ

5 SPOSOBÓW KTÓRE POMOGĄ RODZICOM W WALCE ZE STAROŚCIĄ

Ważne jest, aby wiedzieć‼️‼️
‼️‼️Ważne informacje dla Ciebie‼️‼️
☝️Czy kiedykolwiek myślałeś o wieku i stanie ZDROWIA SWOICH RODZICÓW?
Pewnego dnia miałam ciekawą rozmowę z kolegą o naszych rodzicach. Rzeczywiście, z wiekiem tracą siły i, jak mówią,” ich zdrowie nie jest takie jak było wcześniej”. Ale my, prowadzimy tak aktywny tryb życia, że bardzo chcemy, żeby pomoc rodzicielska nie opuszczała nas jak najdłużej. W końcu z wiekiem jest im trudniej spędzać czas z wnukami, oni robiliby to z radością, ale sił im już brakuje. Często odmawiają nam narzekając na bóle stawów, nadciśnienie itp.
W rezultacie to nas przygnębia . I bardzo przygnębia ich. Staramy się pomóc naszym rodzicom, konsultujemy z lekarzami. Lekarze przepisują wiele leków, które działają, ale rodzice nadal czują się źle. I my nie wiemy co dalej....
W obliczu takiej sytuacji i po jej przestudiowaniu doszedliśmy do wniosku, że sama terapia lekowa nie wystarczy. Możemy pomóc naszym rodzicom jak najdłużej zachować zdrowie i aktywne życie.
💁‍♀️Jeśli więc jesteś zainteresowany, polub❤️ tą publikację i subskrybuj naszą stronę.👍
5 SPOSOBÓW, KTÓRE POMOGĄ RODZICOM W WALCE ZE STAROŚCIĄ.
☝️1. Zdrowe życie
To chyba najważniejsza rzecz, o którą powinna zadbać osoba, która liczy na szczęśliwą długowieczność.
„Zapobieganie starzeniu się powinno nastąpić jak najwcześniej. Można powiedzieć, że zdrowy tryb życia powinien towarzyszyć człowiekowi od dzieciństwa. Z drugiej strony nigdy nie jest za późno na zapobieganie starzeniu się, to znaczy, że można zacząć w każdym wieku ”.
Proste wskazówki: stosuj zbilansowaną dietę, nie odmawiaj sobie w aktywności fizycznej, masaży. Dla dobrego krążenia limfy, krwiobiegu (przydatne są spacery na świeżym powietrzu). Byłoby miło porzucić złe nawyki: palenie i alkohol „dodają lat”.
„Tak poza tym, dobry sen wpływa również na proces spowolnienia starzenia”.
☝️2. Złapać chorobę
Każdy ból albo choraba pogłębiają się z wiekiem - takie jest nieprzyjemne prawo natury.
„Im starszy człowiek, tym większe ryzyko zachorowania na choroby związane z wiekiem: sercowo-naczyniowe, onkologiczne, cukrzycę typu 2, choroby układu mięśniowo-szkieletowego i oczywiście chorobę Alzheimera.
Nie udało się jeszcze pokonać tego prawa - czas wciąż zbiera swoje żniwo, ale jest całkiem możliwe zapobiegać chorobom na wczesnym etapie i wprowadzać profilaktykę.
„Konieczne jest wczesne rozpoznanie tego problemu, podjęcie leczenia na wczesnym etapie i wogóle lepiej jest podejmować działania profilaktyczne - to również spowalnia proces starzenia”.
☝️3. Mniej znaczy więcej
Jedną rzeczą jest monitorowanie swojego zdrowia, a inną karmienie się lekami ponad miarę.
„Kiedy ktoś bierze dużo tabletek, to też jest złe.”
A jeśli jest wiele problemów zdrowotnych i duża lista leków? I tu jest rozwiązanie - skonsultować się z geriatrą z prośbą o zbilansowanie apteczki.
„Im mniej leków, tym wolniejsze starzenie się. To znowu nie oznacza, że nie ma potrzeby przestrzegania zaleceń lekarza. Jeśli zajmujesz się profilaktyką, apteczka może zostać znacznie „zmniejszona”.”
☝️4. Aby umysł nie był bezczynny
Samotni ludzie starzeją się znacznie szybciej - to nie jest czcza mowa, ale fakt naukowy. Eksperci radzą na starość, aby nie zamykać się w czterech ścianach, a wręcz przeciwnie, komunikować się jak najwięcej.
„Konieczne jest zachowywanie więzi społecznych, nie wolno pozwalać nikomu być samemu. Komunikacja dla osób starszych jest szczególnie ważna. Staraj się „wepchnąć” je do społeczeństwa.
A im wyższa aktywność poznawcza człowieka, czyli im więcej się uczy, czyta, rozwiązuje problemy intelektualne, tym większe jest prawdopodobieństwo, że na starość będzie w stanie zachować jasność myślenia (a co za tym idzie niezależność).
☝️5.Zachowania sportowe
Możesz uciec od starości - w sensie dosłownym. Aktywność fizyczna, masaże mają pozytywny wpływ na zdrowie i ogólną kondycję w każdym wieku.
„Proces starzenia się mięśni zostaje spowolniony, trenowany jest układ sercowo-naczyniowy.”
W 2017 roku opublikowano kilka dużych badań, które wykazały, że aktywność fizyczna u osób starszych zmniejsza ryzyko rozwoju demencji i pozwala na normalne funkcjonowanie układu nerwowego. Mówiąc najprościej, w zdrowym ciele duch jest naprawdę zdrowy. Ponadto ekspert twierdzi, że dla osób starszych praktycznie nie ma ograniczeń w zakresie masażu sportowego i profilaktycznego.
„Jeśli na przykład bolą stawy lub występuje inna choroba, która ogranicza aktywność fizyczną, nadal nie musisz rezygnować z ćwiczeń. Musimy ćwiczyć w granicach możliwości ”
💁‍♀️Ale najważniejsze jest to, że sami wspierajmy naszych rodziców i interesujmy się ich zdrowiem, wtedy odniesiemy wiele sukcesów.
Bądź zdrowy i szczęśliwy z Nuga Gdynia. 🇵🇱
 
ZDROWIA SWOICH RODZICÓW

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież


Nuga Best

Ciągle prowadzimy badania, aby być odpowiedzią na najnowsze tendencje oraz potrzeby Klientów, pozostając na bieżąco z ciągle zmieniającą się branżą urządzeń medycznych.

Nuga Best Polska

W poszukiwaniu google optymalizacja strony seo-web.com.pl