• Start
  • Kalendarz
  • 5 PROSTYCH NAWYKÓW, KTÓRE POMOGĄ CI ZACHOWAĆ FORMĘ z Nuga Best Opole !

5 PROSTYCH NAWYKÓW, KTÓRE POMOGĄ CI ZACHOWAĆ FORMĘ z Nuga Best Opole !

 
На изображении может находиться: 5 человек, люди сидят, люди танцуют, обувь и ребенок 
1. Nawyk picia wody po przebudzeniu👇
 
⬇️⬇️⬇️
 
Dość już powiedziano o znaczeniu wody. Ale w tym przypadku nie chodzi nawet o walkę z odwodnieniem (chociaż 8-9 godzin snu bez picia to nie żart). Dla Japonek, które słyną ze swojej szczupłej figury i długowieczności, picie wody zaraz po przebudzeniu jest obowiązkowym rytuałem, podobnie jak mycie zębów i mycie twarzy. Więc po prostu przyjmij i wprowadź nowy nawyk, który aktywuje procesy metaboliczne organizmu i przygotowuje Twój przewód pokarmowy do pracy.
 
2. Nawyk picia herbaty bez cukru ☕️
 
⬇️⬇️⬇️
 
Świetnie, jeśli masz już taki nawyk. Jednak większość z nas jest przyzwyczajona do picia słodkiej herbaty od dzieciństwa. Jeśli nadal wrzucasz do filiżanki choćby jedną kostkę cukru lub słodzisz herbatę substancjami słodzącymi, ucz się ponownie. Pamiętaj, że herbata to zdrowy napój, który w przeszłości przygotowywano bez dodatku cukru. Przeczytaj więcej o herbacie i jej cudownych właściwościach, pokochaj smak herbaty naturalnej, nie rozpieszczanej słodyczą. Jeśli nie możesz pić czarnej herbaty bez jej słodzenia, odkryj herbatę oolong. Łatwiej ją pić bez cukru, a co najważniejsze, jest uważana za jedną z pokarmów wpływających na metabolizm lipidów w organizmie. Mówiąc najprościej, pomaga spalić nadmiar tłuszczu.
 
3. Nawyk trzymania w pracy zdrowej przekąski🍏🍑🍊🍐🍓
 
⬇️⬇️⬇️
 
Bez względu na to, jak zaplanujemy posiłki na cały dzień, nikt nie jest ubezpieczony od siły wyższej. To banalne, możesz zapomnieć o pudełku na drugie śniadanie w domu i zostać bez lunchu. W takiej sytuacji najniebezpieczniej jest iść na pusty żołądek do najbliższej kuchni lub kawiarni. Naucz się trzymać w miejscu pracy coś, co może być zdrową alternatywą dla niezdrowych przekąsek. Na przykład jedna z naszych koleżanek trzyma na stole piękny okrągły wazon, w którym zawsze są świeże jabłka. Inny kolega zawsze ma w szufladzie kilka zbożowych batoników z naturalnych składników. A w lodówce można znaleźć kefir i niskotłuszczowy twarożek.
 
4. Nawyk korzystania z krokomierza🚶‍♀️
 
⬇️⬇️⬇️
 
Pobierz na swój smartfon dowolny tracker krokomierza, który pokaże Ci, jak dużo się poruszasz. Nie ma znaczenia, że jest niezbyt dokładny. Uwierz mi, to i tak świetna motywacja do chodzenia coraz częściej. Lub kup dowolny ładny krokomierz. Widząc ilość kroków wykonywanych każdego dnia, oczywiście będziesz chciał bić rekordy i „pokonywać siebie”, pokonując coraz więcej kilometrów. I tak będziesz blisko rezygnacji z wind, samochodów i, być może, wybierzesz rower. Kilogramy nie znikną po prostu, ale się stopią.
 
5. Nawyk robienia „testu szklanki wody”💧
 
⬇️⬇️⬇️
 
Czasami zaczynamy odczuwać głód już po godzinie lub dwóch po jedzeniu. I bierzemy przekąskę. Jednak większość dietetyków zgadza się, że często mylimy głód z pragnieniem. Oznacza to, że kiedy wydaje się nam, że jesteśmy głodni, w rzeczywistości nasze ciało jest spragnione. To „nieporozumienie” prowadzi do przejadania się (a jednocześnie nie rozwiązuje problemu przewlekłego odwodnienia). Najłatwiejszym sposobem, aby upewnić się, że dobrze rozumiesz swoje ciało, jest wypicie szklanki wody i odczekanie 20 minut (najlepiej robić coś innego niż jedzenie). Jeśli w tym czasie nie minęło uczucie głodu, najprawdopodobniej Twój organizm naprawdę potrzebuje nowych kalorii. Jednak najczęściej po 20 minutach nie pamiętasz już nawet, że chciałeś coś „wrzucić” do ust i spokojnie doczekasz kolejnego zaplanowanego posiłku.
Zapisz się na naszą stronę👍 i nie zapomnij umieścić swoich polubień.❤️
W następnym poście podzielimy się z Wami 5 prostymi, a co najważniejsze zdrowymi, pysznymi przepisami na jedzenie.🥗
 
 
 
 
 

Nuga Best

Ciągle prowadzimy badania, aby być odpowiedzią na najnowsze tendencje oraz potrzeby Klientów, pozostając na bieżąco z ciągle zmieniającą się branżą urządzeń medycznych.

Nuga Best Polska