Warunki korzystania\ Dokumenty\ Certyfikaty
Drogi Klient Nuga Best, nasza firma zrobi wszystko, aby rozwiązać Pana/Pani problem i jak najszybciej naprawić urządzenie, abyś mógł nadal z niego korzystać i osiągnąć najlepsze efekty.
Po to oferujemy serwis NUGA BEST. W każdym przypadku, czy problem z urządzeniem jest objęty gwarancją, czy nie jest albo upłynął już termin gwarancji, zanim zwrócisz się do centrum serwisowego:
1.Upewnij się, że urządzenie rzeczywiście nie działa (sprawdź dokładnie czy kable są prawidłowo podłączone).
2. Przydź do salonu, w którym dokonałeś zakupu lub jeśli nie jesteś w pobliżu, do najbliższego Salonu. Zabierz ze sobą kartę gwarancyjną.
3. Pracownik salonu sprawdzi Państwa urządzenie, sporządzi protokół, w którym opisze stan urządzenia.
4. Następnie urządzenie zostanie wysłane do centrum serwisowego we Wrocławiu.
5. Specjalista Centrum serwisowego ustali przyczynę usterki, naprawi problem lub wymieni części zamienne.
6. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją albo jest już po gwarancji, usługa serwisowa jest odpłatną.
- W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódz);
- Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania;
- W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia;
- W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika;
- W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze NUGA Medikal lub centrum serwisowym.