Nuga Best Gwarancja i serwis

Warunki korzystania\ Dokumenty\ Certyfikaty

Andrzei Chekolda
Dyrektor Działu Serwisu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drogi Klient Nuga Best, nasza firma zrobi wszystko, aby rozwiązać Pana/Pani problem i jak najszybciej naprawić urządzenie, abyś mógł nadal z niego korzystać i osiągnąć najlepsze efekty.

Po to oferujemy serwis NUGA BEST. W każdym przypadku, czy problem z urządzeniem jest objęty gwarancją, czy nie jest albo upłynął już termin gwarancji, zanim zwrócisz się do centrum serwisowego:


1.Upewnij się, że urządzenie rzeczywiście nie działa (sprawdź dokładnie czy kable są prawidłowo podłączone).
2. Przydź do salonu, w którym dokonałeś zakupu lub jeśli nie jesteś w pobliżu, do najbliższego Salonu. Zabierz ze sobą kartę gwarancyjną.
3. Pracownik salonu sprawdzi Państwa urządzenie, sporządzi protokół, w którym opisze stan urządzenia.
4. Następnie urządzenie zostanie wysłane do centrum serwisowego we Wrocławiu.
5. Specjalista Centrum serwisowego ustali przyczynę usterki, naprawi problem lub wymieni części zamienne.
6. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją albo jest już po gwarancji, usługa serwisowa jest odpłatną.


 

Karta Gwarancyjna NUGA BEST

Certyfikowane centrum serwisowe Nuga Best w Polsce

Jak wygląda naprawa i serwis gwarancyjny


Prosimy zachować kartę gwarancyjną w bezpiecznym miejscu.
Pomoc można otrzymać tylko po jej okazaniu, z określoną na niej datą sprzedaży.
  • Nuga Medikal Co., LDT zabezpiecza gwarancję na podane urządzenie zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta.
  • W przypadku wykrycia usterek urządzenia prosimy skontaktować się z lokalnym dostawcą lub biurem Nuga Medikal.
  • Karta gwarancyjna musi zawierać wpis miejsca zakupu w momencie zakupu, w celu otrzymania naprawy gwarancyjnej.
  • Gwarancja jest ważna przez 2 lata od daty zakupu i tylko szkody powstałe podczas normalnego użytkowania są podmiotem napraw gwarancyjnych.
  • Okres gwarancyjny tego produktu jest liczony od daty zakupu, dlatego w momencie zakupu na państwa karcie gwarancyjnej zostaje wpisana data zakupu (w przypadku jeśli daty zakupu nie można zweryfikować, okres gwarancyjny jest liczony od dnia 6 miesięcy od daty produkcji).
  • Jeśli produkt jest używany w celach komercyjnych (np. Podczas sprzedaży, w niewłaściwych warunkach) lub w celach przemysłowych, wówczas okres gwarancyjny ulega skróceniu do 6 miesięcy (włączając w to części zamienne).
  • Gwarancja nie może być wznowiona.

Bezpłatna obsługa gwarancyjna nie obowiązuje w nastepujących przypadkach:

- W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódz);

- Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania;

- W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia;

- W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika;

- W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze NUGA Medikal lub centrum serwisowym.