Pytania dotyczące Nuga Best

Co odróżnia produkty Twojej firmy od innych firm?

Prezes Nuga Medical Company, Pan Cho Seung Hyun, z powodzeniem opracował oryginalną metodę litotrypsji pozaustrojowej szokowej w 1994 roku, nagrodzoną Certyfikatem Wyróżnienia Ministerstwa Nauki i Technologii oraz nagrodą IR52 Zhang Yong Sil. W oparciu o oficjalnie uznaną technologię zarejestrowaliśmy wiele patentów, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych itp., A także zarejestrowaliśmy prawa własności intelektualnej w FDA, TUV-GS, CE w Korei i za granicą w celu ochrony prawnej. Tym samym nie można naśladować kluczowych technologii naszych produktów.

Chcę wiedzieć, jak działają produkty

Produkty Nuga Medical łączą w sobie zalety medycyny tradycyjnej i orientalnej oraz wykorzystują naturalne minerały. Ekologiczne, ukierunkowane na człowieka urządzenia medyczne - taka jest koncepcja produktów Nuga Medical. W celu dokładnego zapoznania się z zasadami działania poszczególnych urządzeń zapoznaj się z zasadami działania w opcji Katalog produktów, menu „O produktach”.

Chcę wysłać przedmiot znajomemu, który jest za granicą.

Zasada zakupu produktów Nuga Medical polega na zakupie za pośrednictwem lokalnego dystrybutora. Ponadto ze względu na problem z odprawą celną i obsługą nie będziesz mógł go kupić w kraju i wysłać za granicę. Skontaktuj się z biurem w kraju, do którego chcesz wysłać prezent, lub zadzwoń do naszej siedziby (02-561-8002), a my doradzimy.

W przyszłym miesiącu wyjeżdżam na stałe do innego kraju.

Ponieważ urządzenia elektryczne za granicą działają w innym trybie napięcia i częstotliwości prądu przemiennego, parametry techniczne urządzenia mogą nie odpowiadać warunkom lokalnym. Jeśli urządzenie będzie używane w nieodpowiednich warunkach, mogą wystąpić usterki. Należy pamiętać, że w takich przypadkach serwis gwarancyjny nie jest dostępny w Twoim kraju zamieszkania.

Jesteśmy zainteresowani zakupem produktu i chcielibyśmy otrzymać informacje o cenach.

Nuga Medical jest przedsiębiorstwem produkcyjnym.
Stosujemy metodę marketingową polegającą na testowaniu produktów w sklepach Nuga Best (dystrybutor). Produkty nie są sprzedawane online ani w inny sposób, można je znaleźć tylko w sklepach Nuga Best. Możesz łatwo uzyskać informacje o sklepach Nuga Best w Twojej okolicy za pośrednictwem strony informacyjnej dla dystrybutorów. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym wewnętrznym zespołem sprzedaży (02-561-9199).

Produkt nie działa

Sprawdź, czy urządzenie jest włączone. Upewnij się, że urządzenie jest podłączone. Jeśli urządzenie nie działa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pozostawiając aplikację online lub dzwoniąc pod nr tel. 080-384-0001.

Jakie są ramy czasowe napraw gwarancyjnych od daty zakupu?

Zwykle okres gwarancji na naprawy wynosi 2 lata od daty zakupu. W celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego wyślij urządzenie za pośrednictwem firmy kurierskiej do działu serwisowego centrali wraz z certyfikatem zgodności zawartym w załączniku do instrukcji obsługi urządzenia lub zadzwoń. W zależności od charakteru usterki możemy dokonać naprawy w domu. Chętnie Ci pomożemy.