Prezes Nuga Medical Company, Pan Cho Seung Hyun, z powodzeniem opracował oryginalną metodę litotrypsji pozaustrojowej szokowej w 1994 roku, nagrodzoną Certyfikatem Wyróżnienia Ministerstwa Nauki i Technologii oraz nagrodą IR52 Zhang Yong Sil. W oparciu o oficjalnie uznaną technologię zarejestrowaliśmy wiele patentów, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych itp., A także zarejestrowaliśmy prawa własności intelektualnej w FDA, TUV-GS, CE w Korei i za granicą w celu ochrony prawnej. Tym samym nie można naśladować kluczowych technologii naszych produktów.
Produkty Nuga Medical łączą w sobie zalety medycyny tradycyjnej i orientalnej oraz wykorzystują naturalne minerały. Ekologiczne, ukierunkowane na człowieka urządzenia medyczne - taka jest koncepcja produktów Nuga Medical. W celu dokładnego zapoznania się z zasadami działania poszczególnych urządzeń zapoznaj się z zasadami działania w opcji Katalog produktów, menu „O produktach”.
Zasada zakupu produktów Nuga Medical polega na zakupie za pośrednictwem lokalnego dystrybutora. Ponadto ze względu na problem z odprawą celną i obsługą nie będziesz mógł go kupić w kraju i wysłać za granicę. Skontaktuj się z biurem w kraju, do którego chcesz wysłać prezent, lub zadzwoń do naszej siedziby (02-561-8002), a my doradzimy.
Ponieważ urządzenia elektryczne za granicą działają w innym trybie napięcia i częstotliwości prądu przemiennego, parametry techniczne urządzenia mogą nie odpowiadać warunkom lokalnym. Jeśli urządzenie będzie używane w nieodpowiednich warunkach, mogą wystąpić usterki. Należy pamiętać, że w takich przypadkach serwis gwarancyjny nie jest dostępny w Twoim kraju zamieszkania.
Nuga Medical jest przedsiębiorstwem produkcyjnym.
Stosujemy metodę marketingową polegającą na testowaniu produktów w sklepach Nuga Best (dystrybutor). Produkty nie są sprzedawane online ani w inny sposób, można je znaleźć tylko w sklepach Nuga Best. Możesz łatwo uzyskać informacje o sklepach Nuga Best w Twojej okolicy za pośrednictwem strony informacyjnej dla dystrybutorów. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym wewnętrznym zespołem sprzedaży (02-561-9199).
Sprawdź, czy urządzenie jest włączone. Upewnij się, że urządzenie jest podłączone. Jeśli urządzenie nie działa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pozostawiając aplikację online lub dzwoniąc pod nr tel. 080-384-0001.
Zwykle okres gwarancji na naprawy wynosi 2 lata od daty zakupu. W celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego wyślij urządzenie za pośrednictwem firmy kurierskiej do działu serwisowego centrali wraz z certyfikatem zgodności zawartym w załączniku do instrukcji obsługi urządzenia lub zadzwoń. W zależności od charakteru usterki możemy dokonać naprawy w domu. Chętnie Ci pomożemy.
W poszukiwaniu google optymalizacja strony seo-web.com.pl