Warunki korzystania\ Dokumenty\ Certyfikaty
Drogi Klient Nuga Best, nasza firma zrobi wszystko, aby rozwiązać Pana/Pani problem i jak najszybciej naprawić urządzenie, abyś mógł nadal z niego korzystać i osiągnąć najlepsze efekty.
Po to oferujemy serwis NUGA BEST. W każdym przypadku, czy problem z urządzeniem jest objęty gwarancją, czy nie jest albo upłynął już termin gwarancji, zanim zwrócisz się do centrum serwisowego:
1.Upewnij się, że urządzenie rzeczywiście nie działa (sprawdź dokładnie czy kable są prawidłowo podłączone).
2. Przydź do salonu, w którym dokonałeś zakupu lub jeśli nie jesteś w pobliżu, do najbliższego Salonu. Zabierz ze sobą kartę gwarancyjną.
3. Pracownik salonu sprawdzi Państwa urządzenie, sporządzi protokół, w którym opisze stan urządzenia.
4. Następnie urządzenie zostanie wysłane do centrum serwisowego we Wrocławiu.
5. Specjalista Centrum serwisowego ustali przyczynę usterki, naprawi problem lub wymieni części zamienne.
6. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją albo jest już po gwarancji, usługa serwisowa jest odpłatną.
Szanowni Goście salonu i Użytkownicy sprzętu Nuga Best, Firma Nuga Best Polska ostrzega, że sprzęt firmy NUGA MEDICAL Sp. z oo na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dystrybuowany jest wyłącznie za pośrednictwem oficjalnych salonów Nuga Best Polska.
Wszelkie zobowiązania z tytułu gwarancji i eksploatacji sprzętu dotyczą wyłącznie sprzętu zakupionego i zarejestrowanego w salonie Nuga Best.
Sprzęt zakupiony poza terytorium RP podlega serwisowi gwarancyjnemu na terenie kraju, w którym został zakupiony w oficjalnym salonie firmy Nuga Best.
Przestrzegamy przed zakupem sprzętu Nuga Best od osób prywatnych, firm udających przedstawiciela firmy.
W większości przypadków ten sprzęt:
został skradziony i znajduje się na liście poszukiwanych.
- towar został dostarczony nielegalnie.
- Został wwieziony na terytorium RP na podstawie sfałszowanych dokumentów, nielegalnie.
- z wadliwymi częściami: sprzęt został uszkodzony lub części są zużyte. Ponieważ wszystkie szczegóły są ekskluzywne.
- może używać powszechnie używanego sprzętu w innych krajach (np. samochodu w taksówce). Był używany tysiące razy przez różnych ludzi.
- sprzęt wycofany z eksploatacji w usługach płatnych z urzędów.
- wszystkie produkty są STARE.
Z tych powodów nie można go wyśledzić ani pociągać do odpowiedzialności.
Zapraszamy do bezpłatnych wizyt studyjnych w salonie Nuga Best w Twoim mieście tyle razy, ile potrzebujesz.
Pełne zrozumienie, jak prawidłowo korzystać ze sprzętu Nuga Best, może sprawić Ci przyjemność i poprawić jakość życia.
- W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódz);
- Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania;
- W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia;
- W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika;
- W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze NUGA Medikal lub centrum serwisowym.
W poszukiwaniu google optymalizacja strony seo-web.com.pl