Nuga Best Gwarancja i serwis

Warunki korzystania\ Dokumenty\ Certyfikaty

Andrzei Chekolda
Dyrektor Działu Serwisu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejestracja nowego sprzętu

This text describes the form. It is added using the Free Text component. HTML code can be added directly here.
Please type your full name.

Invalid email address.

Please tell us a little about your company.
Please tell us how big is your company.

Please specify your position in the company

Please let us know how and when to contact you.

Please select a date when we should contact you.

Drogi Klient Nuga Best, nasza firma zrobi wszystko, aby rozwiązać Pana/Pani problem i jak najszybciej naprawić urządzenie, abyś mógł nadal z niego korzystać i osiągnąć najlepsze efekty.

Po to oferujemy serwis NUGA BEST. W każdym przypadku, czy problem z urządzeniem jest objęty gwarancją, czy nie jest albo upłynął już termin gwarancji, zanim zwrócisz się do centrum serwisowego:


1.Upewnij się, że urządzenie rzeczywiście nie działa (sprawdź dokładnie czy kable są prawidłowo podłączone).
2. Przydź do salonu, w którym dokonałeś zakupu lub jeśli nie jesteś w pobliżu, do najbliższego Salonu. Zabierz ze sobą kartę gwarancyjną.
3. Pracownik salonu sprawdzi Państwa urządzenie, sporządzi protokół, w którym opisze stan urządzenia.
4. Następnie urządzenie zostanie wysłane do centrum serwisowego we Wrocławiu.
5. Specjalista Centrum serwisowego ustali przyczynę usterki, naprawi problem lub wymieni części zamienne.
6. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją albo jest już po gwarancji, usługa serwisowa jest odpłatną.


 


Szanowni Goście salonu i Użytkownicy sprzętu Nuga Best, Firma Nuga Best Polska ostrzega, że ​​sprzęt firmy NUGA MEDICAL Sp. z oo na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dystrybuowany jest wyłącznie za pośrednictwem oficjalnych salonów Nuga Best Polska.
Wszelkie zobowiązania z tytułu gwarancji i eksploatacji sprzętu dotyczą wyłącznie sprzętu zakupionego i zarejestrowanego w salonie Nuga Best.
Sprzęt zakupiony poza terytorium RP podlega serwisowi gwarancyjnemu na terenie kraju, w którym został zakupiony w oficjalnym salonie firmy Nuga Best.

Przestrzegamy przed zakupem sprzętu Nuga Best od osób prywatnych, firm udających przedstawiciela firmy.
W większości przypadków ten sprzęt:

został skradziony i znajduje się na liście poszukiwanych.
- towar został dostarczony nielegalnie.
- Został wwieziony na terytorium RP na podstawie sfałszowanych dokumentów, nielegalnie.
- z wadliwymi częściami: sprzęt został uszkodzony lub części są zużyte. Ponieważ wszystkie szczegóły są ekskluzywne.
- może używać powszechnie używanego sprzętu w innych krajach (np. samochodu w taksówce). Był używany tysiące razy przez różnych ludzi.
- sprzęt wycofany z eksploatacji w usługach płatnych z urzędów.
- wszystkie produkty są STARE.
Z tych powodów nie można go wyśledzić ani pociągać do odpowiedzialności.

Zapraszamy do bezpłatnych wizyt studyjnych w salonie Nuga Best w Twoim mieście tyle razy, ile potrzebujesz.
Pełne zrozumienie, jak prawidłowo korzystać ze sprzętu Nuga Best, może sprawić Ci przyjemność i poprawić jakość życia.

 

Karta Gwarancyjna NUGA BEST

Certyfikowane centrum serwisowe Nuga Best w Polsce

Jak wygląda naprawa i serwis gwarancyjny


Prosimy zachować kartę gwarancyjną w bezpiecznym miejscu.
Pomoc można otrzymać tylko po jej okazaniu, z określoną na niej datą sprzedaży.
  • Nuga Medikal Co., LDT zabezpiecza gwarancję na podane urządzenie zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta.
  • W przypadku wykrycia usterek urządzenia prosimy skontaktować się z lokalnym dostawcą lub biurem Nuga Medikal.
  • Karta gwarancyjna musi zawierać wpis miejsca zakupu w momencie zakupu, w celu otrzymania naprawy gwarancyjnej.
  • Gwarancja jest ważna przez 2 lata od daty zakupu i tylko szkody powstałe podczas normalnego użytkowania są podmiotem napraw gwarancyjnych.
  • Okres gwarancyjny tego produktu jest liczony od daty zakupu, dlatego w momencie zakupu na państwa karcie gwarancyjnej zostaje wpisana data zakupu (w przypadku jeśli daty zakupu nie można zweryfikować, okres gwarancyjny jest liczony od dnia 6 miesięcy od daty produkcji).
  • Jeśli produkt jest używany w celach komercyjnych (np. Podczas sprzedaży, w niewłaściwych warunkach) lub w celach przemysłowych, wówczas okres gwarancyjny ulega skróceniu do 6 miesięcy (włączając w to części zamienne).
  • Gwarancja nie może być wznowiona.

Bezpłatna obsługa gwarancyjna nie obowiązuje w nastepujących przypadkach:

- W przypadku katastrof naturalnych (np. pożar, trzęsienie ziemi, huragan, powódz);

- Zastąpienie części, które noszą ślady użytkowania;

- W przypadku uszkodzeń spowodowanych nieprawidlowościami źródla zasilania lub usterki w jednostce podłączenia;

- W przypadku innych przyczyn lub uszkodzenia produktu przez użytkownika;

- W przypadku uszkodzeń spowodowanych próbą naprawy przez osobę która nie jest certyfikowanym technikiem napraw w lokalnym biurze NUGA Medikal lub centrum serwisowym.



Nuga Best

Ciągle prowadzimy badania, aby być odpowiedzią na najnowsze tendencje oraz potrzeby Klientów, pozostając na bieżąco z ciągle zmieniającą się branżą urządzeń medycznych.

Nuga Best Polska

W poszukiwaniu google optymalizacja strony seo-web.com.pl